Przejdź do treści
baner_szkoły
Przejdź do stopki

Wykorzystanie długopisów 3D na lekcji geografii i fizyki

Wykorzystanie długopisów 3D na lekcji geografii i fizyki

Treść

W ramach utrwalających lekcji w klasach: V i VII - uczniowie w części wstępnej lekcji wspólnie z nauczycielem podsumowali poznane wcześniej  treści a następnie w części właściwej zaczęli wykorzystywać długopisy 3D zakupione w ramach projektu Laboratorium Przyszłości.

Długopisy 3D wykorzystano podczas lekcji geografii w klasie VII: Mapa polityczna Europy i podział administracyjny Polski (II) - praca z długopisami 3D. Celem lekcji było usprawnienie orientacji w układzie państw i utrwalenie ich położenia, zarysów państw europejskich i województw oraz ukształtowania i elementów linii brzegowej Europy. Zadanie to zostało wykonane poprzez pociągnięcie długopisem 3D granic państw, województw i linii brzegowej Europy na otrzymanych mapach konturowych.

Uczniowie klasy VII wykonali również na lekcji fizyki: Prawo Pascala i Archimedesa - praca z długopisami 3D - schematy i wzory dotyczące Prawa Paskala i Archimedesa, które pozwoliły im jeszcze bardziej zrozumieć poznawane treści. 

Uczniowie klasy V na lekcji geografii: Krajobraz nadmorski Wybrzeża Słowińskiego (II) - praca z długopisami 3D - wykonywali m.in. na otrzymanych podkładach schematy 3D elementów krajobrazu nadmorskiego.

 

Marek Kłodnicki

Oto relacja z tego wydarzenia:

GALERIA

#LaboratoriaPrzyszłości

#LaboratoriaPrzyszlosci 

108240